Page Viewers

Tuesday 17 May 2011

Unbalance X Unbalance Bab 001

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, Unbalance X Unbalance merupakan salah satu projek kami yang telahpun dirancangkan oleh saya (Izzat). Minggu ini agak sukar untuk kami membuat pengalihan bahasa kerana kesemua ahli kumpulan pada minggu ini agak sibuk dengan peperiksaan. Saya pula? Saya jenis yang buat tidak kisah saja. Jadi walau apapun, sebenarnya saya suka menekankan diri ke tahap maksima, saya suka ditekan macam ini, agaknya.

Oh ya, kami mungkin ada "cleaner" yang baru pada masa akan datang yang akan membantu saya dalam mengeluarkan Unbalance X Unbalance dan jangan bimbang tentang kualiti, kerana saya berani jamin kualiti imej berada di tahap maksima yang boleh saya keluarkan.

Untuk mengakhiri kata-kata saya yang mengarut agaknya, saya sebagai wakil MTW-Scans dengan sukacitanya mempersembahkan ;

Unbalance X Unbalance Bab 001


MUAT TURUN;

Megaupload
Mediafire

Notis: Versi 2 mungkin akan dikeluarkan atas sebab pembetulan alih bahasa.

1 comment:

  1. hi! terima kasih kerana sudi melawat blogspot kami ;)bertambah satu lagi rakan, dan minat yang sama..iaitu translate manga.. saya dah add link awak di exhange link. awak terus semak ya. salam kenalan dari saya, zoolblogger ;)

    ReplyDelete